ترفند و تکنیکهای فروش محصولات بلدرچین و کبک

دانلود جزوه آموزشی
جزوه آموزشی
ترفندهای فروش محصولات بلدرچین و کبک
راهکارهایی عملی برای بازاریابی و فروش محصولات بلدرچین و کبکفرایند تولید شما زمانی به نتیجه می‌رسد که بتوانید محصولات را به موقع و با قیمت مناسب به فروش برسانید.

نویسنده:   سبحان قاسمیان
نویسنده کتاب‌های بلدرچین و کبک پرورش ندهید!

دانلود جزوه آموزشی

یکی از موارد مهم مدیریتی در پرورش بلدرچین و کبک، بازاریابی و فروش تولیدات است.

فرایند تولید شما زمانی به نتیجه می‌رسد که بتوانید محصولات را به موقع و با قیمت مناسب به فروش برسانید.

هر سال تعدادی از افراد با ایجاد واحدهای تولیدی بسیار کوچک وارد عرصه تولید شده و مشکلاتی را برای پرورش‌دهندگان بزرگ ایجاد می‌کنند. اگر بازاریابی قوی نداشته باشید همین رقبای کوچک به راحتی می‌توانند شما را از صحنه خارج کنند.

به عنوان مدیر، یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های روزانه شما عملیات بازاریابی است. برای این کار لازم است که در خصوص اصول بازاریابی نکاتی را یاد گرفته و آموزش هایی ببینید.

بازاریابی باید تبدیل به یک عادت روزانه در شما شود.

به شما قول می دهم که با بکار بردن مطالبی که در این دوره آموزشی ارائه می شود می توانید به راحتی و بدون هیچ نگرانی با موفقیت محصولات خود را به فروش برسانید و به هدف فعالیت خود که رسیدن به سود مناسب است برسید.

احتمالاً شما هم نگران بازاریابی و فروش محصولات تولیدی خود هستید یا اگر تولیدکننده هستید یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های کسب‌وکار تولیدی شما فروش محصولات مجموعه است.

شاید در اوایل کار که امکانات و همکاران زیادی نداریم و یا به تنهایی کار می‌کنیم بیش‌ترین وقت مدیر باید بر بازاریابی و فروش گذاشته شود. و این کار باید به صورت منظم و روزانه انجام شود.

دانلود جزوه آموزشی

کارآفرین بازاریاب است یا فروشنده؟ 

کارآفرین ها معمولاً در اوایل راه اندازی کسب‌وکار افراد تنهایی هستند. بنابراین خیلی از فعالیت‌های کسب‌وکارشان را مجبورند به تنهایی انجام دهند.

نباید فراموش کنیم که مهم‌ترین کار یک مدیر در اوایل کار و به طور کلی همیشه، بازاریابی است.

بنا به گفته پیتر دراکر، پدر علم بازاریابی، «مهم‌ترین فعالیت یک مدیر بازاریابی است و سایر فعالیتها وقت تلف کردن است.»

کار فروشندگی را می‌توان با آموزش های اولیه به فروشندگان محول کرد. اما کار بازاریابی نیاز به مهارت و تجربه زیادی دارد که بهترین فرد برای انجام آن خود کارآفرین است.

ایجاد روابط وسیع با افراد مختلف از قبیل: همکاران، رقیبان و مشتریان کمک بسیار زیادی به بازاریابی و فروش محصولات کسب‌وکار بلدرچین و کبک می کند.

سعی کنید به عنوان کارآفرین بیشتر وقت خود را صرف بازاریابی محصولات خودتان کنید.

برای انجام بازاریابی نیاز به یادگیری مهارت های زیادی دارید که می توانید به مرور یاد گرفته و تکنیک ها و ایده ها را در کارتان اجرایی کنید.

چند باور اشتباه در بازاریابی و فروش محصولات بلدرچین و کبک

در بازاریابی محصولات بلدرچین و کبک اشتباهاتی وجود دارد که معمولاً مانع فروش موفق و به سود رسیدن کسب‌وکار پرورش بلدرچین و کبک می‌شود. چند مورد از رایج‌ترین اشتباهات عبارت‌اند از:
۱)    هر چه تبلیغات بیشتر یا گران‌تر داشته باشیم فروش بیشتر می شود.
۲)    بازار باید طوری باشد که مشتری به دنبال محصولاتی که نیاز دارد باشد.
۳)    محصولات باکیفیت، فروش زیادی هم دارند.
۴)    در فروش، سود ما مهم‌ترین عامل است.
۵)    قیمت کمتر، مهم‌ترین عامل فروش بیشتر است.
۶)    فروش مستقیم بیش‌ترین سود را دارد.

نگران نباشید شما با خواندن این مطالب دیگر هیچ گاه دچار این اشتباهات نخواهید شد و به شرط اجرا کردن این ایده ها فروش باورنکردنی خواهید داشت.

دانلود جزوه آموزشی

از کجا شروع کنیم؟

خیلی از کارآفرینان از این کار سخت، فرار می کنند. و بیشتر با کار تولید خودشان را سرگرم می کنند.

این افراد منتظر می مانند که کار بازاریابی و فروش محصولاتشان به صورت اتفاقی انجام شود و معمولاً اغلب اوقات چنین اتفاقی هیچ گاه رخ نخواهد داد و محصولات فروش نمی روند و نتیجه تولید هدر رفته و کارآفرین متضرر می شود.

معمولاً کار بازاریابی و فروش وقت و انرژی زیادی می گیرد و نتایج آن هم بیشتر اوقات در درازمدت مشخص می شود.

اما اگر تلاش و برنامه ریزی کافی برای فرایند بازاریابی و فروش کسب‌وکار داشته باشیم بعد از مدتی به یکی از شیرین ترین بخش های کسب کار تبدیل می شود.

نتیجه تلاش شما در تولید و فراوری در نهایت با فروش مناسب به سود می رسد.

خواندن این جزوه چند دقیقه بیشتر وقت نمی گیرد اما ساعتها و روزها باید ایده های آن را اجرا کنید و از کارتان لذت ببرید.

دانلود جزوه آموزشی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *